۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۰

اسماعیلی:

حضور پرشور مردم درانتخابات توسعه کشور را به دنبال دارد

حضور پرشور مردم درانتخابات توسعه کشور را به دنبال دارد

زنجان - خبرگزاری مهر: عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات توسعه کشور را به دنبال دارد گفت: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوقهای رای توسعه کشور را در همه زمینه ها را رقم می زنند.

محمد اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را حماسه سیاسی نامگذاری کرده اند، افزود: مردم با حضور خود حماسه سیاسی را خلق می کنند و به منویات مقام معظم رهبری لبیک می گویند.

وی اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری خود در صحنه انتخابات دشمنان را نا امید می کنند ودین خود را به نظام و رهبری ادا می کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضوری که در انتخابات خواهند داشت نظام را به اهداف تعالی سوق خواهند داد.

اسماعیلی تاکید کرد: در این راستا مردم برنده میدان هستند و باید مسئولی که وارد خانه دولت و وارد شوراها می شود قدر این مردم را بدانند و صادقانه به این مردم خدمت کنند.

وی افزود: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات دشمن را به عقب می کشند و تمام توطئه های آنها را نقشه بر آب می کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رادر 24 خردادماه را بسیا ر باشکوه اعلام کردوگفت: مردم از اولین ساعات شروع انتخابات در شعبات انتخاباتی هستند.

اسماعیلی یاد آور شد: تاکنون استقبال مردم از انتخابات بسیار خوب بوده است.

کد خبر 2075990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha